MAMMA OCH DOM

Jag kunde nog inte fått det så mycket bättre än såhär.
Att få ha världens bästa familj, det gör mig lycklig!
Att min familj alltid har hållit ihop, har gjort mig till den jag är idag.
Att man aldrig har haft ett riktigt bråk, har gjort mig svag på ett sätt,
men stark på ett annat.

Att få ett sms av mamma som det bara står: vad gör du? i,
det gör mig också lycklig!
Bara för att hon är hon, och ingen annan.
För att veta att det alltid finns någon alltid bryr sig om en,
och att veta att man alltid har någon att vända sig till.
Det gör mig otroligt trygg!
På ett visst sätt, en annan sak är hur trygg man känner sig
när man är långt ifrån dem.

Men vet ni vad.
Jag har det så jävla bra, så jag inte ens fattar det själv.
Jag älskar er! MIN FAMILJ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0