SVININFLUENSA

Ja, varför jag inte har tagit sprutan och varför jag vägrar.
För att jag kanske har fått för lite information om den?
Nej, men det skulle aldrig falla mig in att ta ett vaccin som
dem tillverkade på bara någon vecka. Som ingen vet biverkningarna
i längden av, och som till och med har dödat människor, foster etc.
Ska jag dö i svininfluensa så är det väl meningen isåfall.
Fast jag vet att jag inte kommer göra det.

Jag har säkert redan haft den ändå när jag kom hem från Cypern.
Men ja, det spelar ingen roll, jag tror inte jag dör om jag inte tar det.
Och att ha ont i armen är väl bara onödigt?
Och att resa skulle ju vara himla farligt, nu har jag rest två gånger
under den här sommaren. Nej fan, jag klarar mig!
Frisk och kry som man är.

Eller korkad kanske?
Hoho.

Nu måste jag äta. Är så jävla nervös.
Vet inte om jag får i mig någon mat.
Men men. Elin är i akol, bäst att skynda sig ;)

PUSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0