THIS IS WHAT WE DO

Vilken jäkla jul!

En julafton hemma, lugn och fin till en början, sen spårade det ur.
Jag gick och la mig, vilket var välbehövligt, eftersom jag skulle upp
klockan fyra på juldagen tydligen.
Iväg till Sveg på julcup i innebandy, hejade på grabbsen, körde bil,
skrattade, diggade och bara var. Helt okej dag, som slutade på hotellet,
vilket inte blev så himla lyckat för min del faktiskt.
Men det tog jag igen sen :)

For hem på annandagen, och mot nästa äventyr!
Sörsjön och pubkväll var det som gällde. Haha, sjukt!
Aja, kul var det iallafall, kom hem runt fyra, upp nästa morgon,
hoppa in i duschen och mot nästa jävla fest.
NORGE var det som gällde denna gång! :)
Ännu roligare idag när jag skulle upp och jobba klockan sju.
Hihi, men man lever ju bara en gång.

WÖÖÖÖÖ! Fan vad king det här är.
Ännu bättre att jag fick med mig mina brudar hem,
höhö, jag är så stolt över er!

MASSA PUSSAR TILL ER!!

E I S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0