EN KÄRLEK

Okej, det kanske är tråkigt att lyssna
på mina kärleksförklaringar till Lars varje dag.
Jag ska skärpa mig, jag lovar!
Men ni skulle bara veta hur underbart bra han är ;)
Det är galet!

Idag har jag varit hemma.. försökt fått tag på en läkare!
Vilket jag tyvärr misslyckades med. Är sjukt trött på min
hosta just nu, som suttit i två veckor!!!
Ett nytt försök imorgon.. får se om jag ska upp till
skolan en sväng kanske! Det visar sig.
Men jag borde gå dit, egentligen.

Har sjukt mycket att göra, och känns som
att studenten lika gärna hade kunnat vara imorgon.
Stress och ångest är något jag försöker
hålla så långt ifrån mig som möjligt.
Men det är inte lätt nu!

Dax att krypa ner under täcket och plugga lite,
innan det är dax för ännu en god natts sömn! :)
NATTIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0