HAR DET FAN BRA.

Den här dagen har varit suuuuperbra.
Förutom de 15 minutrarna jag var lite
deprimerad över att flytta från bynn.
Sen tänkte jag om, igen!!!!
Jag börjar fan bli bra på det där nu :D

Har i alla fall jobbat åt mamma idag.
Pappersslav som brorsan säger, men det är ju ett jobb. Eller en djungel! ;)
Men jag är glad för de timmarna jag får :D

Sen har jag lagat middag, potatis- och purjolökssoppa!
Man uppskattar matlagningen hemma
bra mycket mer än när man jobbar med det.
Så mamma, du vet vad du har att vänta när vintern
börjar smyga sig på ;)

Sen kom det ett lass med möbler från Älvdalen,
så då var det bara att lassa in allt i garaget.
Och sängen in hit ♥ den har varit efterlängtad.
Sen har jag möblerat om hela rummet och städat det fint.
Sen lite kycklingröra på det avslutade dagen helt perfekt!

Nu undrar jag hur fan jag hann med allt
detta eftersom jag sovit 1.5 timme också?
Nåväl, ska försöka få tag i L nu innan jag somnar
i den här skööööna sängen :)

Han är fantastiskt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0