JAG ÄR INTE BITTER.

Börjar fundera på vad det här är för jäkla bitterblogg...
Sååå... jag skärper mig NU! Direkt.
Jag kom på mig själv imorse med att göra mig själv illa,
inombords alltså! Jag fattade inte vad jag höll på med...
Men jag insåg ganska snabbt att jag var tvungen att skärpa mig.
Så förhoppingsvis kanske jag fattar, för en gångs skull.
Känner mig rätt psyksjuk, men ja, så är det ;)

Hur som helst är det dessa små grejer som river upp mig hela tiden.
Det krävs inte mycket just nu alltså för att bli ledsen.
Och ni som känner mig vet mycket väl vad att göra för att såra mig eller inte.
Jo, jag tar åt mig av allt, även om det kanske inte märks.
Så nu vet ni! Man borde kanske alltid tänka sig för en extra gång alltså.

Har varit på bingo med morfar och Siv precis.
Och som jag sagt - gamla människor ♥
Jag älskar dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0