KÄÄÄÄNSLOOOR!

Jag är rätt duktig på att slänga ur mig allt jag känner här på min blogg. Inte så jävla uppskattat av alla. Men dom som inte vill läsa slipper faktiskt :) Jag blir rätt galen själv på mina känslor, men det är inget jag kan göra åt, så jag får lära mig leva med det istället :)
Är nyss hemkommen från Särna nu, känner mig rätt lycklig efter den tripen, just för att alla är så underbart bra. Dom senaste 3 dagarna har varit låååångt nere under backen. Men bättre blir det, och när jag äntligen vet vad jag vill så går allt mycket enklare. Imorgon är säkert en skitdag igen, men jag får väl leva fullt ut idag då istället ;)
Nu kommer snart Ronny och hämtar mig så ska vi åka ut i båten och fiska, sola och bada en massa :)

That's how we do it in Idre!
Puss från en idag glad Sandra :)

Kommentarer
Postat av: Elenore

Puss gumman ♥ och du är det något du funderar på så kan du alltid ringa!!

2010-08-08 @ 22:49:02
URL: http://hubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0