HAPPY VALETINE'S DAY

Ligger i soffan och har sovit en stund, slitit ut mig riktigt
efter en hårt natt som pilot, sen barnvakt hela dagen ;)
Men hon är ju för söt alltså..

Jag köpte en muffins på donken inatt, sen sparade jag den
till idag. OCH JA MUFFINSEN PÅ DONKEN ÄR GUDOMLIGT GOD!
Jag sa till Lars imorse att han absolut inte fick äta upp den
(när syrran hörde, klart och tydligt).
Sen råkade jag somna av på soffan i 10 min.
Några timmar senare när jag längtat efter den där muffinsen
hela dagen, och ska hämta den....
då är den slut!! Men man kan ju inte annat än att skratta :P
Haha. Lilla vännen.

Jag stod på egna ben, gick min egen väg,
tänkte mig för, och vann på det i längden!



Förresten, alla hjärtans dag ? - överskattat!
Nog för att man kan vara lite extra gullig.
Men det borde man vara alla dagar,
och jag säger till dem människorna jag älskar
att jag älskar dem, även en helt vanligt dag.

Men familjen och vännerna -
ni vet precis vilka ni är som ligger mig varmast om hjärtat!
För jag skulle aldrig säga något jag aldrig skulle mena.
Kärlek till er!

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0