HONEY HONEY

Helgen blev minst sagt galen. I vanlig ordning alltså!
Och jag lyckades fan inte hålla mig nykter heller.
Eftersom Stoffe blev pilot istället.
Var nog lika bra det. För det var grymt kul!

Började med en lugn fredag efter träningen,
sen spinning i Mora på lördagen med brudarna.
Efter det var vi värda donken, tyckte iallafall jag!
Sen blev det korpen och mysa lite framför
djungel george hemma hos Malin och Torsten.
Sen full frääääs! Singstar och annat skoj hos Pullan.
Och tillsist Wäsa, för att sedan bege sig mot efterfest till Adde.
Eller ja, efterfest kan jag nog inte heller kalla det ;)

Hur som helst, härlig dag igår med hockey och annat mys!

Kärlek, det är en bra sak,
annars är det inte kärlek.

Och det här är inget annat än bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0