MAT

Åh, önskar jag vore hemma just nu!
Och fick maten serverad på bordet... ;)

Jag och Irri har legat i soffan sen vi slutade,
kollade på sommaren med Göran och SOV!
Sen köpte vi en bulle och drack varm oboy.
Njöt av livet alltså med andra ord.
Fick lov att köpa en melon också så att jag inte kände
mig allt för onyttig! Haha.

Är hur trött som helst idag, undrar just varför.
Eftersom jag känt mig så pigg på senaste tiden.
Måste vara att jag inte rört på mig på snart 2 veckor.
Längtar till imorgon!!! :)

Just ja, mat var det ja...
Köttbullar och mjölkisar låter som ett bra alternativ!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja då ska vi ta i! =D <3

2010-02-03 @ 19:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0