WHAT A WONDERFUL DAY

Jag har verkligen insett nu att jag är världens sämsta på engelska.
Nästan så jag skäms själv, även om jag skrattar så jag gråter
till det. Så hatar jag det alltså, egentligen.
Lika bra jag låter bli det! Även fast jag vill.
SUCK.

Har haft en bra dag trots detta som tur är.
Först skolan, fick rätt mycket gjort faktiskt,
sen hem och sova en halvtimme, för att sedan
ta en längdtur med Emelie, Erkin och Bogg på 7 km.
Efter det åkte vi ner och simmade,
träffade massa trevligt folk :)
Sen blev jag bjuden på sallad och god
semla hemma hos Emelie. Hon är för gullig alltså! :)

Nu ska jag avsluta dagen med att krypa ner
bredvid min sötis :) För bra!

PUSSIPUSS


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja de var en toppen dag! =D <3

2010-02-11 @ 10:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0