BRYT IHOP OCH KOM IGEN

Shit, vilken ilska jag har inom mig.
Nästan ironiskt hur arg jag egentligen är.
Trodde inte ens att jag kunde vara såhär arg.
Men vet ni vad, nu kan det ju bara bli bättre!
Och så kanske jag slipper vara arg om några dagar.

Sitter i skolan och har varit här sen åtta i morse.
Vet egenligen vad jag gör här egentligen. Haha.
Men får iallafall mycket mer gjort än att vara hemma.
Så det är ju kanon.

Igår var en riktigt mys dag med promenad, bastu, mat,
kladdkaka, tv och så klippte jag Irri på det sen ;) Hihi. Bus.

När vi slutar drar vi upp på stadion och åker skidor med Jerk och Bogg.
Haha, det kan nog bara sluta på ett sätt!

Längtar till imorgon och att få träffa underbara flickor.
Helgen i min lägenhet kommer sluta galet.
Kan inte bli annat än galet med frisörbrudar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0