HELT GALET

Jag tänker inte säga att jag hade tråkigt igår,
men endel missförstånd gjorde kvällen, ehm jaa, lite mindre bra!
Som tur var löste det sig tillslut, och alla blev nöjda och glada.
Om inte annat så känns det mycket skönare för mig nu :)

Det började bra hemma hos Elin med massa brudar iallafall.
Sen upp på fjället, stod i en evighetskö, gav upp kö jäveln,
åkte ner på byn, upp på fjället igen,
skrattade åt bob i backen på tolvslaget
(eller vad fan gjorde vi Elin?), sen gick jag bara in,
skakade rumpa och gjorde allt som jag borde ha gjort. Hihi :)

Jag är nöjd ändå faktiskt..
Om du bara visste vad vi har förlorat du och jag.

Kommentarer
Postat av: eliiiiiiiiiiiiiiiiin

jag vet fan inte vad vi gjorde, men roligt var det :D

2010-01-02 @ 04:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0