THE ONE

Jag skriver ju fan inge kul här längre,
måste vara tråkigt att läsa!
Men jag har fan inga ord.
Bara en underbart bra känsla inom mig.
Som inte vill försvinna!
Sjuk fest sugen,
även om jag sitter hemma i soffan helt själv!
Galet bra allting.
Jag är galen.
Vill skriva hur mycket galet som helst,
fast allt är egentligen en stor hemlighet.
Jag hatar att ha hemligheter.
Det spelar ingen roll vad det är,
det värsta jag vet är att hålla saker inom mig.
Men nu avslutar jag är.

Och min mamma är bäst!

Kommentarer
Postat av: Linnea Hagström

Kul att du mår bra Sandra :D Ja älskar att läsa din blogg, den är bra ;) Puss på dig, ha det bra! <3

2010-01-30 @ 23:49:11
Postat av: Mamma

Desamma gumman :)

2010-01-31 @ 12:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0