THINK

Härlig dag idag, även om jag är hemma och är sjuk! Jävla skit.
Jag och Lasse har haft "pluggdag",
eller just ja, vi glömde ju att plugga!
Haha. Mamma mia har gått 2 gånger,
sen någon annat film imorse.

Alldeles för många tankar efter ett egentligen bra besök!
Jag behövde det, och jag kände att, det kändes bra trots allt :)
Konstigt konstigt konstigt.
Nog för att man tänker tillbaka på en del onödiga saker,
men något annat vore ju egentligen bara konstigt.
2 år av kärlek är lång tid trots allt!

Men jag är glad som sagt,
så jag undrar om jag kanske ska stanna här ;)
Just precis här.



GLAD var det ja!


Kommentarer
Postat av: Elenore

Blir så glad att du är glad gumman ♥

2010-01-26 @ 22:46:20
URL: http://hubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0