BAD DAY.

Aldrig kul med sjukhus!
Farmor blir bara sämre och sämre.
Idag har jag tillbringat hela dagen nere i Mora med henne.
Jättetråkigt, men skönt att åtminstone kunna dela hennes
sista tid tillsammans med henne! För det är nog inte allt för
lång tid kvar nu, även om det känns tungt att säga det :(
Jag bara väntar på att verkligheten ska komma ikapp.
Jag vill verkligen inte vara med om det här en gång till.
Jag minns sist som om det var igår!
Det var inte kul, och jag blev en annan människa.
Kanske starkare nu i efterhand, men jag är snart
där nere igen. Det är bara en tidsfråga, som med allt annat.

Jag vill bara inte se dig lida, du är inte värd något ont!!

Så bra som ni är och har varit för mig,
precis lika bra ska jag vara för mina barnbarn.
Farmor och mormor. Mina största förebilder!

Kommentarer
Postat av: Elenore

Du tar dig igenom detta också, du är starkare nu glöm inte det. Men jag förstår att det är riktigt jobbigt. Jag vet att du har många runt dig som stöttar dig, framför allt din härliga familj. Tänker på dig gumman!! Kram ♥

2010-06-22 @ 10:34:18
URL: http://hubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0