NÄR LIVET ÄR PÅ BOTTEN...

...så spelar varje litet ord roll!

Allt kom över mig igår, känslorna är blandade idag också.
Det har dom vart sen några veckor tillbaka,
jag är världens lyckigaste, samtidigt som jag är ledsen
över både det ena och det andra.
Fan vad jobbigt det är, egentligen.
Men jag försöker att inte tänka så mycket!

Idag är det kalas för stora mig,
och kommer farmor hem så blir den här dagen bara braaa!
Jag och Nesset ska till Älvdalen och röja, såååå...
kvällen kan bara bli braaa! ;)

Kommentarer
Postat av: Elenore

Önskar jag var där och kunde ge dig en stor kram. Men jag tänker på dig gumman!! ♥

2010-06-12 @ 17:15:35
URL: http://hubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0