BAAAH

Jag är så jävla lycklig..
det som drar ner mig just nu är den förbannade skolan!
Jag hade kunna göra nästan vad som helst för att slippa plugga.
Själv dessutom, i 4 veckor!!! Skönt skulle säkert vissa tycka
att sitta hemma hela dagarna och plugga.
Man just nu har jag så grymt mycket att göra så istället för att
göra allt klart, lägger jag sakerna på hög istället!
Jag som varit så duktig innan... Fan!

Jag måsta försöka ta tag i det här, ännu en gång.
Men nu måste jag skärpa mig, det är nu det gäller.
Det är fan bara 3 månader kvar, sen kan jag göra
precis vad jag vill med mitt liv!! Fattar ni.. vad jag vill!
Om jag nu hade vetat vad jag ville ;)

Jag tänker inte säga att jag inte bryr mig
om att du aldrig mer vill prata med mig,
för det gör jag! Vare sig jag vill eller inte.
Bara tråkigt. Men jag klarar mig
alldeles utmärkt ändå, det vet jag.

Jag är besviken.
Suck.

Vad opepp jag helt plötsligt blev på allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0