DEPPIE

Känner mig nere... för första gången på hur länge som helst!
Jag vet egentligen varför, jag måste äta...
Pizzan från igår står i ugnen, efter den kanske humöret vänder.
Jag vet själv hur jag är när jag inte får någon mat i mig ;)
Det ligger förresten i släkten!

Men jag har så jävla tråkigt..
Mini och Jonte är utanför i snöhögen och bygger snögrotta,
jag har världens huvudvärk och ingen spade.
Så jag ligger inne!
FY.

Lars är hemma och är sjuk!
Förbannat tråkigt.
Känns som att soffan lockar mest just nu.

Jag behöver komma hem
till min familj och mina kära vänner! :)

Imorgon, imorgon...

Kommentarer
Postat av: Elenore

Haha det där med maten känner jag igen, är precis likadan :-)

2010-03-03 @ 21:35:59
URL: http://hubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0