FIGHT FOR THIS LOVE

HEMMAAA I IDRE IGEN!!

Önskar ibland att jag hade kunnat få flytta hem...
och få Lasse med mig såklart! ;)
Vilket jag nog alldeles säkert aaaldrig kommer kunna lyckas med!
Men vet ni vad... jag känner för någonting nytt!
Helt nytt, tror alldeles säkert något större hade passat mig,
även om jag varit skeptisk till det förut.
Jag kan ju alltid få drömma, eller hur?! ;)

För jag känner mig nog så pass väl ändå,
att jag troligtvis inte kommer för långt,
utan att längta hem, såklart! :)
Hihi, eller så lyckas jag en vacker dag.




Snart är vi här igen,
en galen sommar, sol, sena kvällar
och en massa skratt!

Kommentarer
Postat av: Elenore

Åh stugan!!!!!!!! Där har jag inte varit på många år, får försöka ändra på det i sommar...

2010-03-12 @ 23:33:43
URL: http://hubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0