LAUGH!

Kan inte ha skrattat mer i hela mitt liv
än vad jag har gjort idag! Helt galet sjukt.
Kan vara för att jag varit extremt trött.
Eller så har jag bara haft jävligt roligt helt enkelt!

Igår hade vi en grymt bra dag!
Skoterrally med Inkan, Elin och en massa norksar.
I vanlig ordning alltså :D Var galen, som alltid,
och skrattade, som alltid!
Och som pricken över i:et så drog Elin hem
hela jävla skoterrallyt. WIHOOO!

Senare kom Lasse, satt hemma åt och drack lite gott
och hamnade såklart på Lodjuret, väl där vart det
nooog en jävla fest och vi hade nooog för kul!! :D

Idag har vi haft en underbart fin skotertur, och golfklubban
var med ;) Kan ju knappast ha blivit roligare där heller.




MINA FAVORITER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0