S SOM I SUPER

Har lagt mig för kvällen.. tänkte jag skulle
plåga mig igenom luftslottet som sprängdes.
Men jag kände att jag var för trött!
Så jag gav upp, har fixat matlådan tills imorgon
och hängt upp tvätten.
Så nu kan jag sova med gott samvete,
eller kanske inte förresten...
det är ett BERG av disk i köket!
Men det fick nooog vänta till imorgon när jag kommer
hem från jobbet :)

I helgen händer det alldeles för mycket roligheter för
att jag ska kunna bestämma mig vart jag ska..
Och ett skoterrally utan skoter, det är nog ingen höjdare direkt ;)
Men jag ska jobba på saken, för det är iallafall grymt roligt!
Och Billy Opel mot kvällningen är väl kanske inte heller helt fel.
Bara om brorsan är ledig, annars stannar jag nog fan i Älvdalen!

GODNATT KÄRA VÄNNER!



Påsken närmar sig med stooorm steg!
Det kommer bli galet grymt :D
Belive me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0