SÄÄÄNDY

Jaha, vanlig vecka igen då.
Plugga plugga plugga!

Helgen blev bra trots allt.
Blev hockey hela dagen i lördags, eftersom
fotbollsträningen blev inställd :(
Och nu är jag skapligt less på det där!
Har starka funderingar på andra håll just nu,
och förstår även om andra tröttnar.
Men vi får väl se vart det slutar,
känns som att mitt jävla plugg måste gå före
allt annat nu ändå så...

Blev café och kolla på Ronny på kvällen,
och innan det var vi och åt på hotellet.
Var faktiskt riktigt trevligt!
Men nu längtar jag till helgen igen.
Kan ju bara bli bra som alla andra helger!

 

Snart är vi här, 3 år senare, och med en vit mössa på huvudet!

Jag känner mig fan gammal ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0