TRYING TO RECALL

Underbar låt som gick på repeat för några år sen.
Underbart att lyssna på den igen, varje ord sitter
fortfarande som fast klistrat! :)

Har varit ute på en skotertur med Elin idag,
det var klarblå himmel imorse. Men innan vi kom iväg
var himlen full av moln, det brukar ju faktiskt hända
oss rätt ofta ändå ;)
Men allt var ju iofs värt det för en lunch på Njalla!

Och ja, jag är sugen på att dra ner till Älvdalen igen.
Härligt att fara lite som man vill just nu måste jag säga.
Älskar att leva utan måsten!
När jag kan göra som jag vill ;) (Y)




Kommentarer
Postat av: Anonym

den låten gick verkligen på repeat! :)

2010-03-12 @ 19:29:52
URL: http://kaayooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0