A HAND AND A MAP.

Det enda jag skulle vilja ha just nu är min älskades hand, en karta och ingenting mer.
Bara försvinna från allt, iallafall för en stund. Med en av dom man älskar mest.
Bara vara, känna sig omtyckt, skratta och ha kul!
Hur underbart låter inte detta egentligen? Shit.

Man uppskattar kärleken allt mer när man inte träffas på ett tag, iallafall jag.
Sjukt egentligen. För så borde det inte vara. Jag känner redan nu hur
dum man är om man surar för minsta lilla sak. Varför gör man det, egentligen?
Jag vet att det inte är mitt riktiga jag, och jag vet egentligen varför också..
Grejen är den att jag jobbar på att få bort den känslan,
så jag gömmer den nog lite för mig själv ibland, dumt nog.
Den här kärleken kan slå allt! Precis den här känslan som finns inom mig nu,
den kan slå allt och lite till! Jag känner det på mig.

Imorgon tänker jag ställa kockan, klä på mig,
slänga i mig frukost och sticka upp till Elin så fort jag bara kan!
Det är ett som är säkert ;)
FÖR VI SKA UMGÅS HELA DAGEN!
Jag saknar henne, min bästa vän ♥

Idre är underbart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0